Hanımlar hayırlı akşamlar ben şeker hastasıyım yüksek riskli gebeliğim olduğu icin perinatolojiye (Detaylı ultrason)sıra almakta çok aşırı zorlandım aylardır bulamıyorum. Malum suan da da yasak var doktoruma ulaşamıyorum. 20ve23. Haftalar da girilmesi gerekiyormuş ama ben 19+4 günlüğe anca sıra bulabildim ve ara ara bakıyorum ileri tarihe alamıyorum. Bulsam onu iptal edeceğim ama alamamaktan korkuyorum. Benım gibi aynı durumda olan var mı erken giden detaylı ultrasona