Merhaba öncelikle herkese 🌸 Hamile olduğumu öğrendiğim ayın öncesi bir forumda kadın gün gün hamilelik belirtilerini yazmıştı bana fikir oldu bu bende her ay denerim bakalım farklılık olacak mı diye yazdım ve o ay hamile olduğumu öğrendim 😊 Bebek isteyen güzel anne adaylarına fikir olsun, hakkınızda hayırlısı olsun inşAllah 🤲🏻
