Dilan2912 Esialp bende burda bekleyeyim ☺️Liv hastenesinde Eda hanım normal 3000₺ sezeryan 2500₺ diye biliyorum
elifatma1234 Sdakrbs dilara hanımdan memnun musunuz muayene ücreti ne kadar. Hastaneyi aradım öğretmenim emekli sandığına 60 tl denildi. Normal ve sezeryan ücreti nedir, kalabalık oluyor mu
Prenses_annesi1 Sdakrbs Bende bossan Hospital dilara hanıma gidiyorum doğum ücretini sormamıştım sizin sayenizde öğrendim iyi oldu☺
ipek2327 Kızlar Antepte doktor tavsiye eder misiniz.. Bizim arastirip istedigimiz doktorlarin hep kendi muayenehaneleri var, dogal olarak da cok pahaliya mal olacak :(
Esialp ipek2327 canım mediantep e gidiyorum ben doktorum hüseyin bey çok memnunum şimdilik skntimiz yok
Esialp Gulmese ikinci gebeligim canım doktorumdan şimdilik memnunum 32+3 günlük hamileyim en başından beri gidiyorum sıkıntı yaşamadım
Esialp Tugbaomerfaruk canım orda dr birtane hüseyin kılınc diğer bölümde öyle göz kulak her dr birtane pek bilen yok o hastaneyi
Sdakrbs elifatma1234 dilara hanımdan hiç memnun kalmadım boş yere yatış verip duruyor en son yatış verdiğiinde kabul etmedim üç doktora göründüm üçüde hiç bir şeyin yok dedi boşu boşuna bir sürü paramı yedi insan gibi detayda vermiyor ketum ağzından zor çıkıyor laf şuanda nazire özdemire gidiyorum ncr de çok tatlı bir kadın keşke baştam beri ona gitseydim