Yesim1992 ilk haftalarda oldum iki haftada geçti ilaç kullanmadım , ıhlamır içtim Arada bir ve bol su içtim . Ayaklarını sıcak tut canım doktor öyle demişti bana . Meyve tüket . Arada bi vikis sürdüm burnuma ama tehlikeli mi bilmiyorum bunu. Sıcak su buharını burnuma tuttum hep nefes almak için iyi geldi . Ve bol bol dinlen