Anneyimm2 Yarım saattır felan karnımda kramp seklinde agrı giriyor midem bulanıyor ıstıfar felan ettim Bı anda oldu sebebi nedir acaba fikriniz almak istedim
Dyg61 Anneyimm2 benımde karın ağrım var 24 haftam bıtmek üzere genelde gazdan ya da hazımsızlıktan oluyor biraz yürümek iyi gelir bir de magnezyum
Anneyimm2 Asyaayaz1 kabızlık şişkinlik felan yok ama her zman ki gibi yedim yemek ara ara giriyor agrı
Anneyimm2 Dyg61 anladım magnezyum kullanıyorum ama pek yuruyus yaptığımı soylıyemem halsizlik cok sureklı cunku