Kızlar sağ ve sol kasık kısımları sabah akşam yağlıyorum badem yağı ve dalin bebe yağını karıştırıp yağlıyordum üç gündür çok kaşınıyor ve tırtık tırtık balık pulu gibi kurumaya başladı yağlamama rağmen şimdi lireac serum aldık sabah akşam onu kullanıyorum ve arada sadece dalinle yağlıyorum 16+4 üz çok erken değilmi çatlamak için çok mutsuzum hiç kendimi hamilelikten hatıra diye avutamayacağım 😢 öneriniz var mı