32+5 te kontrole gittim bebeğin başı 36+2 çıktı , doktorum büyük ihtimal sezeryan olacağını söyledi , ilerleyen haftalarda normale döner mi acaba , normal doğum istiyordum ama riske atmamak için gerekirse sezeryan olurum , benimle aynı olan var mı acaba??