Aminee32 bence acele etmeyin çünkü benim kızıma 12 ve 13 te net erkek dedi adı falan hazırdı kaç hafta oğlum diye sevdik çünkü buda pipisi diye gösterdi ama klitorisi ilk evrede çıkıntılı ve belirgin olduğu için bariz yanılmış 17 de kız dedi bizde neye inanavığımızı şaşırdık 🤷🏻♀️