Ela321 ben 24de oldum canım geçen ay hareketlerinde de bebişte de bi sıkıntı olmadı tam tersi daha hareketliydi ki tam düzene girdiği dönemlerdi zaten. Bende kronik astım olmasına rağmen ilk iki gün burun tıkanıklığı ve grip gibi halsizlik baş ağrısı yaşadım o süreçte eşim günde iki üç kez sıcak suya iki üç tane limon sıkıp getiriyordu ballı pekmezli sıcak süt içiyordum ve taze zencefil çayı yapıp bir bardak içtim onun her yudumu beni terletiyordu ki 2.günü ayaktaydım yine halsizliğim vardı ama her işimi de yapıyordum akşamına koku almadığımı farkedince kovid olduğum aklıma geldi ama üçüncü gün sabah koku alıyordum diye gitmedim bide burnum o süreçte aşırı tıkanıktı genzim dolu gibi sesim filan gitmişti o yüzden ihtimalde vermiyordum çünkü evden çıkmamıştım ama öğlene doğru yine gidince test verdim iki gün dışında çok şükür bişeyim kalmadı ben her zaman ağır atlatırım diye düşünüyordum normal gripte bile sürünüyorum ama bebeğe kullandığım vitaminler ilaçlar bence benim bağışıklığımı güçlendirdi ve iki günde ayaklandıranda zencefil çayı oldu onu kesin tavsiye ederim