Bebeği kanala girip karnı aşağıda olmayan anne adayları var mıdır acaba ?
Benim karnım yukarda baya zor nefes alıp veriyorum kaburga kemiğim acıyo bazen yukarda olduğu için ve alt tarafımda da baskı yok hiç..
Yarın kontrolüm var girip girmediğini öğrenicem inşallah ama merak edip durumu yaşayanlara sormak istedim 🙂