Melikesvm İsal oldum sancı gelıyor lavaboya gıdıyorum gecıyor sonra ama pıskolojık olarak dogum belırtısımı acaba etken dogummu yapacam dıe korku var ıcımde sızde oluyormu boyle
Dnz_yksr Melikesvm bende o şekilde düşünüyorum kendime sürekli ama doğmuyor hic gelesi yok sanki cok yoruldum daha 36 haftaligiz ishalim sancim var ama nts de sıfır sanci hic bir belirti yok
Mom789 Korkudanda stresten de olur ay o sanci tuvalet hissi biraz sakin ol,cunku lisede karne alinacakken o gün benim karnima kramplar girerdi falan tuhaf olurdum 😂😂 hahah sal gitsin kendini 😅
iremakn1- Melikesvm bende 30+4üm benimde karın ağrım ve ishalim dün gece başladı az önce de oldu korktum yine yarın da kontrolüm var inşallah önemli bir şey değil 🙏🏼
Melikesvm iremakn1- ınsallah ben doktoruma msj attım ıshal normal sancında 3 5dakkada bı olursa gel dedı banada haber verırmısın yarın sorup
iremakn1- Melikesvm ishal için de yediğin bişi dokunmuştur dedi 3-4 den fazla oluyorsan ateş mide bulantısı gibi şikayetler varsa o zaman kötü dedi
iremakn1- Melikesvm rica ederim ne demek rabbim bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🥰