Ozlemyucesan benim sadece göğüs hassasiyetim vardım canım. Normal adet sancısı falan çektim ben baya olcam sandım. Bulantilar falan 6. Haftadan sonra başladı. Duymazsan da korkma ama daha çok küçükmüş 🤗 ben ilk gebeligimde 8+2de duymuştum 🤭 8 haftaya kadar yolu var diyolar