Bulutsevdasi Rumi123 catladiktan sonra çatlamaya devam ediyor. Catlamadan kullanmanız gerekli. O yüzden çatlamayi beklemeyin..benim basenlerim genişlediği için oralara bile sürüyorum.
Rumi123 Bulutsevdasi anladım, şuanlık öyle bir durum yok ama ben nemlendirici ile şuan sürüyorum o gerginliğini alıyor
Babyyyymother Rumi123 benimde kiyafetler alındı ama yikama ütüleme yapılmadı daha sanırım bayramın peşine yaptiracagim çünkü hazir dursun en azından içim rahat etsin 😊
Rumi123 Babyyyymother bayramdan sonraya bende düşünüyorum ama acele de etmek istemiyorum şimdiden iki tekmesini duyunca heyecanlanıyorum minnak kıyafetlerini görsem hiç zaman geçmez gibi olur diye onları biraz ertelemek istiyorum açıkçası🥰
HavvaMerve Rumi123 27+6 olduk bizde kızımla 😇 aşırı mide yanması ve gece uykusuzluk 🤦🏻♀️ Az kaldı diye kendimi teselli ediyorum ☺️
Rumi123 HavvaMerve uykusuzluk değil de böyle sanki yere göğe sığınmıyor gibi gerginleşmekte kaynaklı diye düşünüyorum
___konul666 Emelingoo hayır kullanmıyorum yarın gidicem doktora söyleyecem belimın ağrıdığını belki ilaç yazar
Ogretmenanne24 Burculi06 evet ya bu bende de var aniden oluyor bi ağrı yapıyor iki dk sonra geçiyor karnım yumuşuyor bizde 27+5 iz
Hiranurecrin Rumi123 Kesinlikle canım 🥰Hamilelik çok zor bir süreç ama sonunda da en büyük mutluluk var🤗😘
Rumi123 busra1485 evet gerginleştiği için sanırım, buna da alışmak lazım mide bulantılarından sonra bu sanki daha az acılı gibi🙄
Hiranurecrin Rumi123 yok canım ya sanmıyorum 3.ncü hamileliğim bu benim üçünde de oluyor🥺 4.aydan itibaren başlıyor doğurunca geçiyor🥰
Rumi123 Burculi06 kaburgaları gelişiyor ya artık sertlik ondan olabilir mi ki? Dünden beri bende onu hissediyorum
Burculi06 Rumi123 yok canım benim dediğim bebek ya sağa ya sola toplanıyor ve karın sertleşiyor. Yalancı kasılma deniyor 2 gündür akşam yemeğinden sonra olmaya başladı bende .
Rumi123 ertugrulunannesi hımm o da size pek birşey yaptırtmaz ağrı yapıyordur haliyle, dün benimde kasıklarım çok ağrıdı dinlenince geçti şükür ama sizin sürekli öyle olması zor Rabbim yardımcımız olsun🤲
Babyyyymother Rumi123 Bence anca cok agirlasmadan yapmalısın 🤭 sonra o gobusle daha çok zorlanabilirsin
Rumi123 Babyyyymother mantıklı söylediğiniz, biz oda yapmayacağız beşik hediye geldi dolap alacağız sadece onu aldık mı dediğiniz gibi yavaştan başlanabilir🥰 şimdi bile yorulmalar başladı 🧸