cennetkokulum_ Sevgili happy mom ailesi bugün de metalik tat vardı ağzımda iftara yakın oldu reglim geçti ve test aldım yarın test yapicam çok merak ediyorum ama cesaretim yok hüsrana uğrarsam diye dualarınızı bekliyorum yarın yazarım buraya 🤭
Aslhn12 cennetkokulum_ neden cesaretin olmasın ki canım negatif de çıksa bir gün illaki insallah gebe olacaksın. Korkma strese girme yani ben hep öyle yapardım testlerimi hiç aldırmazdım bi gün bi baktım çift çizgi. İnsallah sen de hamilesindir 🙏🏻
greybrde cennetkokulum_ rabbim hayırla nasip etsin inşallah 🤲🏻 Bende göğüs hassasiyeti ve kasık ağrısı olmuştu belirti olarak bulantı koku hassasiyeti de 7. Haftada başladı 12. Haftamdayım deli divane bulantım var 🥺🥺
cennetkokulum_ Aslhn12 inşallah canım belirtileri yaşadıkça umudum artıyo ama sürekli negatif gördüğüm için bu sefer de aynı olur diye korkuyorum
cennetkokulum_ greybrde bulantı benim 1 defa oldu mutfağa giremedim sahur bile yapamadım 2 haftadır da halsizlik var adetim 10 gün geçti hatta nisan ayında adet olmadım bile
greybrde cennetkokulum_ test yapın bi bulantı 1 aydan sonra başlıyor çünkü varsa idrar testinde mutlaka çıkar