Merhaba gebeliğimin başında gittiğim doktor kan ilacı vermişti daha sonra doktoru değiştirmek zorunda kaldım. Şimdiki doktorum kan hapı vermiyor değerlerin iyi diyor. 12 haftalıkken kan değerim 14dü. Sonra bu değer 12 oldu sonra 13 oldu bu şekilde devam etti. Şu an HGB 13 kan değerim ve 31. haftadayım geçen gün sağlık ocağında kanıma bakmak istediler 13 çıktı ama kan hapı kullanman gerek doğuma kadar düşer dedi aile hekimim. Kadın doğum doktorum gerek yok diyor aile hekimi kullan diyor. Doğuma sekiz hafta var bu kadar sürede düşer mi başına bu durumla ilgili olumlu olumsuz bir şey gelen var mı? Doktoruma bir sonraki randevuda tekrar soracağım zaten ama sizlerin tecrübelerini merak ettim