Arkadaşlar ilk evlendiğimde 300 grama yakın altınım vardı eşim borçları dertleri için sattı ilk sattığımız da zekatını verdi şimdi her yıl olmayan altının yine zekatını veriyor düşünün ki alyansım bile kalmadı tamam Allah kabul etsin de niye olmayan altının zekatını veriyorsun dedim oda sen benden istiyorsun bi gün yapıcam o yüzden diyor asla da yapamayacak biliyorum sizce bu durum nasıl sorduğu hocalar o şekilde söylemiş bende istiyorum ama yapamaz biliyorum da bilenler bi yorumlayabilir mi ?