Beyza19_ bendede oldu idrarda protein kaçagı görüldü yogun bi şekilde o gğn sezaryene alındım acilen 38+2de hatta tansiyonum yüksek diye direk yogun bakıma götürdüler 1 buçuk gün kontrol ettiler tansiyonumu dogumdan sonrada günde 4 kez tansiyon hapı kullandım