Bir şey soracağım bizim doğum öncesi 8 hafta doğum sonrası 8 hafta doğum iznimiz var diyelim ben 32 de çalışamaz aldım verdim kurumuma 38 de sezaryen olacağım 2 haftam yanıyor mu ? Doğum öncesi 8 haftamı kullanmamış oluyorum. Yoksa 32 haftamdan itibaren 16 hafta mı hesaplayacağım