momsboys cansuyldz33 eger bebeginizde bir sorun yoksa akciger gelişimi tamamlanmıs oluyor kilosuda 2 kilo üzerinde ise genelde gerek duyulmuyor
Senayyalcin cansuyldz33 Bebeğin ciğer gelişimini tamamlaması ve sağlığı önemli bu konuda solunum sıkıntısı falan da olmazsa herşey yolundaysa alınmaz
zeynepbalci cansuyldz33 36+6 da sezeryanla alındı şükür girmedi 🙏 ama üç doz ciğer geliştirici vurulmuştum etkisi olmuş mudur bilemem 🤔
cansuyldz33 Minnosunannesiii ya 37+3 üz doktorum istersen persembe alırız dedi bende 10 una kadar bekleyelim dedim kendimi tasıcak halim kalmadı
Kmlltfy50 cansuyldz33 37+4 de sezeryan dogum yaptim cok sukur hic bir sikinti yasamadik gayet saglikli dogdu simdi 2 yasinda sukur…
cansuyldz33 zeynepbalci vardır etkisi benim doktorumda dogumdan 3 gun once 2 doz verdi persembe gunu yaptırcam
Busrakaya0707 cansuyldz33 37+4 de doğum yaptım küveze girmedi 2.640 doğmuştu bi sıkıntıda yaşamadık çok şükür şuan 2 aylık
Minnosunannesiii cansuyldz33 yani doktor daha iyi bilir perşembe alalım dediyse demekki bebeğin gelişimi boyu kilosu ciğerleri güzel o yüzden bekletmeyebilirsin