Merhaba anneler, dün doktora gittim 36+2 haftalığım. Bebeğin kilosunun 3 kg olduğunu söyledi haftasıyla iyi gidiyor birazcık önde kilosu dedi. Bundan önce gittiğimde bacak uzunluğu ve Baş çevresinin 2 hafta önde olduğunu söylemişti, dün baş çevresi haftasıyla uyumlu artık dedi, bacak uzunluğu hala önde gidiyor. Benim gibi olan var mı merak ettim bacak uzunluğunu da sormadım unuttum sanırım eve gelince aklıma geldi.