Kızlar 2 gün öncede yazmıştım ben bu sabah geldim doktor sıkıntı yok herşey normal dedi sonuç göstermeye öğleden sonra tekrar geldim seni birkez daha alalım nst dedi. İnanılmaz sancım çıktı 100leri buldu değer yatışım yapıldı. Ciğer geliştirici vurduk ağrı kesici açılmamda yok 😔 ama hala sancı çıkıyor doktorlar anlamış değil durumu bişeyde hissetmiyorum ben. Kafayı yicem zaten gebelik şekerim var ayrıca ve daha haftamız çok erken başına böyle bir durum geleb oldu mu.? Ve kaçıncı haftada doğum yaptınız nasıl önlemler aldınız dua edin bizim için 😭 bu şekilde sancı çıkarsa sezeryan dediler. Çok korkuyorum.