Bircen_12 öksürüğün çok şiddetliyse eczaneden prospan diye öksürük şurubu var mutlaka ondan kullan bitkisel bi öksürük şurubu bende geçtiğimiz ay 24haftalıkken geçirdim şiddetli öksürüğe bağlı plesentada kanama olmuş riskli bi durum yok dedi doktorum ama bu ilacı vermişt, çok fazla var korona olup öksürmekten kanaması olan veya erken doğum yapan o yüzden ihmal etme bide zencefil çayını demlemeyi bilmiyorsan youtubedan bak acı bi tadı oluyor demlendikten sonra altını kapatıp içine bi kaç dal Ihlamur yaprağı atabilirsin ve balla tatlandırırsın onu günde bir bardak içip yatıp terlemeye bak ben her yudumda ter atıyordum iki günde koku kaybı dışında bişeyim kalmamıştı umarım sende rahat atlatırsın çok geçmiş olsun