3535fatma ben amniyo sentez yaptırmadım sonuç ne çıkarsa çıksın o benim bebeğim ve aldırmayı düşünmüyorum diye yaptırmadım dörtlü testte çok detaylı inceliyorlar parmaklarından tut da bütün organlarının ince ayrıntısına kadar down sendromu olan bebeklerde olan hastalıklar orada da gözüküyor kromozal bozukluk varsa gözükebiliyor. Hiçbir sorun çıkmadı çok şükür doktor gebeliği sonlandırmayı düşünürsen yapalım dedi sonuç senin için değişmeyecekse yaptırmana gerek yok dedi sonuçta her gelen Allahtan %95 down sendromlu dediler arkadaşımın çocuğuna ense kalınlığı 6 falandı yani normalin iki katı kadar çocuk doğdu hiçbir şeyi yok sadece ensesi kalın yani bilinmezliklerle dolu hamilelik hayırlısı olsun umarım her şey hakkında güzel olur