SB_ Doğuma son haftalar kala ödemden dolayı el ayak şişmesile birlikte sanki diş etlerimde şişti yemek yerken ağrı oluyor Buna benzer bir durum yaşayan var mı
Esma97- SB_ hormonlar nedeniyle şişkinlik normal kanama olamaması için bastırmadan fırçalama yapın . Doğal karbonatlı ılık su ile yada tansiyon sorununuz yoksa hafif tuzlu su ile gargara yapabilirsiniz ( diş hekimi yardımcısıyım )
SB_ Esma97- ay çok teşekkür ederim verilen cevaplar uzmanından gelince insanın içi daha rahat oluyor 😄