Gulsah2840 Merhaba, yarın ben hastaneye gideceğim . Eşimle birlikte arabayla gideceğiz . Benim hastaneye gideceğime dair iznim var ama eşimin herhangi bir izni yok. Benimle gelmesinde bir sakınca olur mu ?
Cankizimmm Gulsah2840 bence olmaz sonuçta eşinizde babası olarak yanında gelecek sizi goturcek hastaneye
Omerhatice Gulsah2840 yok canım bir sknti olmaz nasipse yarın bende eşimle kontrole gideceğim sadece bana gelen SMS var Bundan evvel yasak gününde giderken esim kendine e devletten izin almak istedi nolur nolmaz diye. Elinizde ki belge yani SMS yeterli başka bir izne gerek yoktur diye yanıt geldi 🤗
Burcu4135 Dün kontrolumuz vardı. 5 cevirmeye denk geldik gidene kadar, hastaneden gelen randevu mesajını gösterdiginiz zaman birsey sormuyorlar direk gecin diyorlar.
elaveipek Burcu4135 hangi sehirdesiniz ben iki gundur gidip geliyorum bir kere polis gordum o da kimseye bakmiyodu istanbuldayim bu arada
anneadayi33 Gulsah2840 ben ailem ile gittim eşim işte olunca çevirmeye de denk geldik bir şey demediler randevu mesajı gösterin yeter
ayminaninannesi Gulsah2840 bugün bende gittim.cnm abim götürdü arabayla annem de yanımda yardımcı olmak için gitti kimse birşey de demedi iznin yada randevu için elinde bir görüntü yada kağıt varsa skinti etme zaten hamilesin kim ne diyebilcek
Burcu4135 elaveipek istanbuldayım bende tuzladan kadıköye giderken sahil yolunda cevirdiler bagdat caddesinde 2 kere maltepe sahilde falan. Dönerken E5 ten geldik bitane polis yoktu.