Ben 28. Hafta da erken doğum riski ile hastane de yattım ve ilaçlar antibiyotikler ve progestan ile durdurulan bir serüven yaşadım.. Bugün 37. Haftama girdim lakin bir sürprizle itirafta bulunup bana manda yoğurdu yedirmişler habersiz, ki batıl bulurum böyle şeyleri aslında ama progestanı bırakalı iki hafta olcak ve hala sancım bile bulunmadı nst de. Yine de aklınızda bulunsun isterim. Çünkü zor zamanlardı yaşayan bilir cidden. İyi akşamlar :)