Hamilelik süresince çekmediğim acı ağrı kaldı mı bilmiyorum☹️🙈 şimdi de iki gündür vajina bölgesinde batma tarzı acı çekiyorum yürürken. Kemikte değil acı sanki kuruluk varmış da ondan mış gibi ama bebe yağı falan da sürdüm geçmedi. 36+1 oldum acaba çocuk mu baskı yaptı ondan mı bilemedim😞