Portakalgeliyor Yoncaglseven Ben sürüyorum canım 2 gün falan da duruyor . Önemli olan nefes alması :)
mlkkk Yoncaglseven oje sürmenin niye sakıncası olsun tırnak sürüyorsunuz sonuçta bebeğe geçecek bi temas yok
yelizyeliz Yoncaglseven eğer iyi havalanan bir odada sürerseniz bir sıkıntı olmaz🙂 önemli olan çok fazla solumamak çıkartırkende asetonsuz çıkarıcı kullanırsınız hiçbir şey olmaz🙏🏻
eaktr Yoncaglseven oje duymadım ama asetonun zararlı olduğunu duydum, kimyasal olduğu için zararlıymış. Oje de hava almadığı için zararlı olabilir 🤷🏼♀️