Selam kızçeler bugün doktora gittim içten kanamam olduğunu söyledi kan uyuşmazlığı iğnesi olucaksın bugün dedi iğnemi oldum ağustos ayında tekrar olucaksın dedi dıştan kanamam yok şükür içten olunca düşük riski oluyo mu acaba ilaç vs hiç bişey yazmadı sadece iğne olmamı söyledi fikirleniriz nedir ?