Denizliche merhaba doktorum Şükran hanımdı gerçekyen çok memnun kaldık hastanenin ilgi ve alakası da çok iyiydi Fotpğraf çekimi yapan bayan da yaratıcıydı çekimi güzel o da süslemesi ise sadece bebek küvet örtüsü fiyongu ve anne yatağı fiyongu vardı başka birşey Yok içerisinde.. bilgiyi doktordan almıyorsunuz zaten acil katında sol tarafta bilgi için bi yer var oradan alıyorsunuz