Gizzso Herkese merhaba hanımlar her ay düzenli ağdaya gidiyordum ve tam kapanma olunca maalesef kuaförler de kapandı 36 haftalık hamileyim nasıl yapıcam ne yapıcam hiç bilemiyorum fikri olan var mı nasıl yapıyorsunuz?
dugmeninannesiii Gizzso yapabilecek bi arkadaşın yada aileden biri varsa onlardan rica et canım. Yoksa jilete talim yada 17sinden sonra açılacak o zaman gidersin
Susamtanem2 Gizzso Kapatma olmasa da gitmiyorum çünkü hijyenik gelmiyor normalde kendim alıyordum ama havalar ısındı göbek büyüdü artık makine ile devam edeceğim mecburen 😔 tam kökler incelmisti ama yapacak bişey yok
miskokulum1 Gizzso benim de yaptırmam lazım ama heryer kapalı beklicez yada kendi başımızın çaresine bakıcaz😊
Gizzso dugmeninannesiii o zamana giderim doğurmazsam tabi de alttan muayeneler başladı kimsem de yok öyle alabilecek jiletle alsam göremiyorum artık bi şekilde birşeyler yapacağım 🤦🏻♀️
yelizyeliz Gizzso yere oturup karşına ayna koyup yapabilirsiniz tabi yine göbekten zor olacaktır🙏🏻 Birde jilet olarak venüs tercih edebilirsiniz kenarlarında jel barlar olduğu için kesme ihtimaliniz düşük oluyor
Gizzso Susamtanem2 evet benimde öyle kökler inceldi azalmaya başladı şimdi jilete vurunca başa saracağım yine 🤦🏻♀️
Susamtanem2 Gizzso bende buna üzüldüm normalde kendim çok kısa sürede hallediyorum ama napalim zaten artık 2 çocuk olacak doğum sonrası artık lazer dusunuyorum
berilkus Gizzso Aynen Venüs kullan, göremesen de kullanabilirsin, kesmez tahriş etmez rast gele sallasan bile alıyor oynar başlı