Cevirmenannee tabiki de oyle kimsenin oyle bir düşüncesi yok burda herseyi soruluyor farkindaysaniz her bebeğin gelişimi yaşam süreci farklidir bunu herkes cok iyi biliyor sizin ekstra dile getirmenize gerek yok çoğu hamilelerin ilk gebeliği benimde oyle burda merak ettigimiz veya Bir sorun olduğunda konusmaya ihtiyac duydugumuzda birbirimize fikir olsun diye konusuyoruz İyi günler.