Gizemmm12 10+1 günlüğüz az önce koltukta oturuyordum eşim seslendi biraz hızlı kalktım yerimden kasığımda 10 saniye kadar ince bi ağrı oldu cız etti sanki bir sorun yoktur inşallah aranızda yaşayan var mı
Oyakpln Gizemmm12 genelde zaten ani kalkışlar da oluyor canım çok korkucak bir şey yok bana da oluyor dikkat etmediğim de
busrabyrm97 Gizemmm12 dün akşam yaşadım aynı şeyi anlık hareketten oluyo ama geçiyor biraz uzaninca lekelenme olmadığı sürece korkulacak bir şey olmuyor
Mavi34 Gizemmm12 bende 12 hastalığım geçen haftalarda çok yaşadım aynısını ayağa kalkmakla kasıkta sidddetli bit ağrı batma hissi yerimde kalıyordum üç beş saniye sonra geçiyordu. Dün muayne oldum daha bebekte bor sorun yok çok şükür. Rahim büyüdüğü için oluyor muhtemelen korkma sende
Tggba Gizemmm12 merhaba yolun basindaymissin xok ama xok dikkat et anı hareket ne bileyim 3 beş kilodan birsey olmaz deme kendini sakın canim ben hiç dikkat etmedim iş falan yaptım ettim 29 haftadaki plasentamda kanama oluyor dua et 🥰🙏
ZumrutHanim bende de oluyor yatakta saga sola donerken rahmim sallaniyor sanki yataktan kalkiyorum batiyor. sabah leke geldi icten kanama olmus burnunuz dusse yere egilip almayin. diyodu gecen biri cok hakli
Gizemmm12 Tggba bugün mutfağı temizledim baya dolapları falan sildim ettim orda da yoruldum akşam da böyle oldu beni iyice korku sardı hapşırınca falan ağrıyor
Tggba Gizemmm12 yo korkma ilk aylar cok olur o bende cok korkardım kendini yorma dikkat et bosver kalsın iş gönlünü ferah tut
Burcu4135 Yarın 19.haftaya girecegiz bende uzun süredir var öksürürken, hapsururken yatakda saga sola dönerken normal yani ama senin daha cok kücük biraz daha dikkatli olmakta fayda var.