Kürtaj muayenesi için doktora gitmiştim ama doktor sağ yumurtalıkta 6 mm lik kist veya miyom gibi birşey var dedi mr çekildim mr sonucuma göre 7 mm lik dermoid kist tanısı konuldu ama içi yağ ile doluymuş kıl dış vb şeyler yok 1 ay sonra tekrar muayne büyüyüp buyulmedigine bakilcak ve ameliyatla alınması lazım dedi böyle birşey yaşan varmı