Lavi85 Plesanta ön duvarda dendi ama bir tehlikeden bahsedilmedi. Randevuya daha var ama çok merak ediyorum bu durumda olan var mı bu durum tam olarak nedir
Adige60 Lavi85 rahim ağzını kapatıyor ve normal doğumu engelliyor haftanızi bilmem ama banada böyle denmişti şuan da düzeldi 24 ya da 28.haftaya kadar düzelebilirmiş
damlali Lavi85 plasenta ön duvardaki olması gereken yerde canım sadece bilgi amaçlı söylenmiştir benimse ön duvarda ama baz insanlar önde kavramıyla karıstırıyor önde aşağıda demek previa oluyor yani bizimkisi sadece ön duvarda perinatologum oyle dedi🤗❤️
merveklyc Lavi85 Benim de ön duvarda hiç bi sorun yok normal yerinde. Aşağıda olması sorun oluyor bi tek.Sadece bebişin hareketlerini geç hissedersin demişti bana doktor 20. haftada hissettim🌸
Cicilibicili Lavi85 ön duvarda olmasıyla aşağıda olması farklıdır. Benimki de ön duvardaydı. Sadece ultrason fotoğrafları biraz bulanık oluyor bebeğin önünde olduğu için. Sonradan yukarı çıkabiliyor. Aşağıda olanların kanama risklieri oluyor ve normal doğum yapması sıkıntı oluyor. Ben doğumumu normal yaptım mesela ön duvardaydı. Hiç korkmayın
Lavi85 Adige60 16. Haftada ölçüm alırken söyledi geçti sadece başka hiç bir şey demedi acaba aşağıda olsa ve bir sorun olsaydı söylerdi herhalde değil mi. Düzelmesine sevindim Peki bebeğiniz nerede duruyordu aşağıya yakın mıydı benim göbek deliğimden 4 karmak aşağıdaydı ama bugün daha inmiş gibi geldi
Rmys11 Adige60 plasentası aşağıda olanların öyle canım ön duvarda demek normal yerinde sağda solda önde olabilir zaten
Lavi85 merveklyc merveklyc Cnn1234 hepinize çok teşekkür ederim evet bende öyle anladım ön duvarda diye ama internette önde olana direk previa denmiş o yüzden şüphe ettim inşallah da öyledir çok teşekkür ederim
Kucuk_melegim merveklyc merhaba canim benim bebeğimin plesantasida ön duvarda bebegm normal doğum pozisyonuna geçmiş ama artik ultrasonda bebegimin yüzünü göremiyoruz plesanta yuzune gelmiş bunun bi sakincasi varmi aceba belki doğum yapmissinizdir Doğmunuz olmuştur inşallah
Lavi85 Cicilibicili çok teşekkür ederim benimde tam merak ettiğim şey buydu internette direk ön duvarda ise aşağıdadır diye çıkıyor bende öyle diye korktum halbuki dr bir sorun var demedi öyle olsa derdi değil mi bugünde sanki biraz aşağı inmiş gibi geldi iyice korktum
Cnn1234 Lavi85 Benim de ilk hamileliğimde öyleydi. Sadece bebek hareketlerini az hissediyordum. Başka bir sıkıntı olmadı.
Ezgifatma2010 Benimkide ön duvarda sadece bebegi görmek isterken biraz sorun oluyor onun dışında normal ön duvarda olması bir sıkıntısı yok
Cicilibicili Lavi85 doktorun kesinlikle söylerdi. Sen bu konuyu hiç stres bile yapma. Ama bidahaki randevunda söyle için rahatlar daha da. Ama ön duvarda olması dediğim gibi korkutmasın ne kanamam oldu ne de doğumuma engel oldu. Zaten doktorum da sorun olmayacağını demişti 🌸
Adige60 Lavi85 bu haftalarda aşağıda oluyor hiç korkmayin büyüdükçe ağırlığı arttıkça hem kendi hem plesanta yükselecek
Lavi85 Cicilibicili çok teşekkür ederim 💗evet ilk görüşmede söyleyeceğim peki bebeğiniz nerede duruyordu bugün biraz aşağıda gibi hissediyorum normalde hareketlerini daha hissedemedim 17. Haftadayım
Cicilibicili Lavi85 çok normal aşağıda olması çünkü daha bebişin yukarıya çıkmadı. Büyüdükçe bu şekilde yukarıya doğru çıkıyor. Hareketlerini hissetmene çok az kaldı her an böyle ufacık kıpırtılar olabilir ☺️
Lezginka Benim de öyle, ancak normal doğuma engel durumum yok, plasentanın önde olması değil altta olması sıkıntı olabilir, o da en fazla sezaryen
BTSG04 Lavi85 benimkide ön duvarda canım hiç korkulacak bir şey yok 37. Haftaya geldim böyle hem bebeğimi çok güzel hissediyorum hemde herşey yolunda gidiyor 🌸
Adige60 Rmys11 Plasentanın önde olması ya da bir diğer deyişle plasenta previa plasentanın bebeğin doğum yolu üzerine yerleştiği anlamına gelir. Nete de yazarsanız bu geliyor benide doktorum bu şekilde uyarmıştı
mrsbiyolog Lavi85 benim ön duvarda bebeğin hareketlerini daha hafif hissediyorum yastık görevi görüyor😂😂 aşağıda olup rahmi kapatmadığj mühdetçe sıkıntı değilmiş. Tek kötü yani gebeliğim boyunca oğluşumun bi tane düzgün yüzü gözüken fotosu yok😪 hep plesanta engelliyor çünkü kendisini görmemizi. Artık 36 olduk doğunca göreceğiz kendisini
Kucuk_melegim mrsbiyolog merhaba canim benim bebeğimin plesantasida ön duvarda bebegm normal doğum pozisyonuna geçmiş ama artik ultrasonda bebegimin yüzünü göremiyoruz plesanta yuzune gelmiş bunun bi sakincasi varmi aceba belki doğum yapmissinizdir