Arifeulper aynen bende öyleyim inan ki, 6+2yken 22 martta ilk kanamam oldu çok yoğundu ikizlere hamileydim serum iğne durdu kanama ama 25 mart gittiğimde ikizlerimden birini düşmüş kanama sonucu. tam 12 haftaya kadar kanama alanı vardı hep lekeleniyodum, geçti derken geçen hafta salı bi daha oldu yattım bi gece öğlen taburcu oldum, hala lekelenme var.. sürekli yatıyorum hiç iş yapmıyorum yemek bile yapamıyorum yani..neden kanama. olduğunu söylemiyo kesin ama düşük riskim varmış. her hafta proluton vuruluyorum sabah akşam progestan fitil kullanıyorum..bu arada 13+3 haftalığım.