Kızlar ben hamileliğimin basından beri saglıksız beslendiğimi düşünüyorum yani her gün yumurta yoğurt yemiyorum hata süt hiç içmedim diyebilirim salata faln yiyorum ama onlarda hormonlu meyve hergün tüketmiyorum ev yemeklerini yiyorum evet ama bu yeterli olmaz diye düşünüyorum çikolata hamur işi yiyorum ve çok seviyorum 4 ayımızı bitirmek üzeriyiz bunları yapıyorum ama sonra vicdan azabı cekiyorum biran önce düzene koymam lazım ne yapmam lazım lütfen yardımcı olun