_emymom_ valla canım inan bende ilk kotu olarak da senden duyuyorum . cevrem arkadaşlarım çoğu kişi gidiyor. ve herkes de memnun. ben ilk bebegimi düşük yaptım onda bile hemen beni kürtaj yapmadı normal sartlarda doğal şartlarda ilaçla düşürdüm. Yanı başka doktor olsa uğraşmaz kürtaj yapı verir . yani kısacası cok ilgili .