anneyim_33 bende 19 haftalığım iki kere gittim doktora karın ağrısı yüzünden normal dedi biri diğeri de düşük riski olabilir dedi progestan verdi ve bikaç gündür de bu sefer afedersin alt kısmın vajina kısmı ağrıyor dolgun şişmiş gibi anlamadım doktora söyledim rahmin kasılıyor ondandır alttan muayene etmedi karından ultrasonla baktı rahim ağzı falan normal dedi bakalım inş geçer bu ağrılar ayakta duramıyorum 5 dk