Tugbacaner 5 haftalık hamileyim ama hemen ayva gibi gobegim çıktı herkes anlıyor hamile olduğumu böyle olan var mi aranizda ben soktayim😊
Gis Tugbacaner ilk haftalar gaz oluyor genelde. Sabah kalktiginizda gobek varsa o gercek goruntu aslinda
svmeybgl Tugbacaner göbek imkansız yaaa 🤣 benimde insanlar anlıyor ama yüzümden al al olduğunu söylüyorlar
Pcoslubiranne Tugbacaner 25 haftalık olduk hala anlamayanlar var.5 haftalik gebelikte daha kese yeni oluşmuştur bebek bile yok.Yemeklerdendir o ya da gaz
Tugbacaner Gis aslında gaz hiç olmadı şimdiye kadar sabah öğle akşam hep var o ayva göbeği herkes anladığını soyluyo hamile olduğumu hoşuma da gidiyo yani 😂
Badgirl_ 5 haftalk gebelikte gobeginin ckmasi imkansz gobek ckacak bi bebek yok ortada biraz pskolojik bisey canmm bu ckmasni istedgn ici oyle geliyo hatta 8 9 hafta olncada harakt hissedyo gibi olursn ama oda gaz olacak😂
Tugbacaner Bende anlamıyorum ama insanlar ısrarla gördüklerini söylüyorlar kiloluyum diyorum ama yok zaten yüzünden de belli diyolar 😂
Elos Ama karında bir şişkinlik bi rahatsızlık oluyor o haftalarda. Hani adet olucaz da olamıyoruz gibi. Doğrudur, olabilir. :)
Meltem123 Tugbacaner ilk haftalar gaz oluyor canm hatta akşama doğru daha cok şişer o bebek değil tamamen gaz dr öyle demişti bana
Cgla Valla kizlar bazilarina degisik gelebilir evet 5 haftalikta cok küçük ama bazilarininki erken cikabiliyor. Ben mesela hamile kalmadan once hic yoktu gobegim cok azdi. 8 haftadan sonra cikmaya basladi yani gaz demeyin gaz oldugunda anlayabiliyorum ben. Simdi 13 haftalik oldum herkes anliyor artik hamile oldugumu. Yandan bakinca baya bi gozukuyor. Yani bazen erkzn cikabiliyor.
Mells Tugbacaner benimde 4-5 haftamda 6 aylık göbeğim olmuştu ama full gaz :) gaz da cıkmıyodu öyle takıldım biraz şimdi 6 indi gayet normal hiç bişey yokmuş gibi
EsenPelin Tugbacaner bence ımkansız degıl bebegın kesesi şişkinlık verıyor olabılır benımde öyle basladı sımdı 10 haftalığım bildigin gobegım var sende zayıfsan eğer mıden küçüktür kese varlığını bellı edıyordur sonucta orda bır yuva var suan masallah 😁😁