Kızlar mrb doktora gittim nst de sancılar çıktı halbuki öylesine aldı nstye rutin bakılsın diye. Adet tarihine göre 34. Hafta ama on gün ilerde olduğu için 35+5 çıktı. Yani erken doğum olabilir dedi ama yarın bikez daha giricem bu haftalarda sancısı çıkan oldu mu ?