Susam1 benim arkadaşımın da bebeği çok küçük doğmuştu, meme ucu da olmayınca bebeğin gücü yetmiyordu. Silikon göğüs ucuyla ya da sağarak falan idare etti. Asla mama ya da biberona alıştırmadı sebat etti eziyetler çekti ama sonunda başardı ve bebeğini uzun süre sağlıkla emzirdi. O yüzden sakın pes etme. Mutlaka bir yolu vardır. Pes edersen sütün kesilir ve hem kendini hem de bebeğini çok güzel bir şeyden mahrum bırakmış olursun. Zorunlunlu hallerde yapacak bir şey elbette yok kendini bu anlamda suçlu hissedip üzme ama elinden geldiğince savaş. Allah yardımcın olsun 🤲🏻