Emregizem kızlarrr kılzar tecrübeli güzeller güzeli annişlere sorumuz var bugün tam 15 haftalık olduk dün cinsiyetimiz öğrendik canım kızımız oluyormuş allahım nasip ederse inşallah..🙏 bugün çikolata yemiştim oturduğum yerde 2 sefer pıt pıt diye bişey vurdu karnımda yani kasıklarımn üstü göbek deliğin hemen altı bu kadar erken hisseden oldu mu bebişlerinizi yoksa gazmı🤭 (ilk gebeliğimm)
sumeyye_81 Emregizem valla ben tam 10 haftalikti karnimda pit pit atardi 13 haftalik olunca tamamen hissettim yatardim karnimda top gibi donerdi doktora gittigimde 16 haftaliktik baya hareketliydi doktor bana demiştiki cok sportif bir kizin olacak halkikatten oyle oldu simdi 7 yaşında her isi beceriri cok atik bi kiz 😂😂😂
Shzdgn EmregizemEvet bebişinin hareketlerini hissetmeye başlamışsın çok heyecanlı bir durum rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲 ilk gebelikte 18 20 haftalarda hissediliyor sen erken hissetmeye başlamışsın ne güzel bende ikici’ye hamileyim 11 haftalıkken hissettim
Mapsel Bizde 15+3 haftalık olduk, henüz cinsiyeti de öğrenmedik, pıtpıtlarını hissetmedik 😊 bende ilk hamileliğimde 4.5 aylık iken hissetmiştim
Emregizem sumeyye_81 ay çok heycanlandım allahım doğduğu günü oynadığı günleri de göstersin inşallah :) hepimizee