burcinnb Merhabalar, kanında pıhtılaşma ya da düşük tehlikesi olmadan kan sulandırıcı hap kullanan varmı? Varsa ne kadar süreyle kullandınız?
KkubraOz burcinnb kan sulandırıcı bilinçsiz bi şekilde kesinlikle kullanılmaz. Eğer hamileyseniz özellikle doktorunuza danışmadan da kesinlikle burda birileri kullandı diye kullanmayı düşünmeyin. Hem kendinizi hem bebeğinizi bilmeden riske atarsınız.
2pasam03 burcinnb Benim ilk oglumda 5. Aya kadr kullandim ama doktorun basladi o bitirdi önlem amacli vermisti öncesinde düşüklerim olduğu icin
burcinnb KkubraOz tam tersi, covid geçirdiğimden dolayı doktorum kullanmamı söyledi ama hazirana kadar kullan dedi. Fakat hiç bi sorun yok kanımda, neden verilir merak ettim sadece 🤷♀️
112Zeyno- burcinnb covid cünkü kanda pıhtılaşma ya sebep olduğu icin verilmiştir doktor verdiyse kullan
KkubraOz burcinnb doktorun verdiyse kullan tabiki dozunda . Normalde pıhtılaşma ya da ona benzer kan hastalıklarında veriliyor kan sulandırıcı. Bende kullandım ama benim kullandığım sulandırıcı hem daha ağırdı hem doktor kontrolündeydi.
nazkeve ilk gebeliğim düşükle sonuçlandığı için bana verdi doktorum 36. haftaya kadar da kullanacağım.