sevtapsahintekerek malesef bazen para için riskli olmayan durumlarda bile gerilim yaratan sağlık çalışanları mevcut,o nedenle ücreti ne kadar diye sordum.Bu senenin ilk yarısında arkadaşıma riskli dediler ve bir sonraki testi yaptılar çok şükür sağlıklı evlatları ama sonra öğrendiler ki doktor prim için riskli olmayanlara bile risk var diyip testi yaptırtmış.O nedenle merak ettim.Bence için rahat olsun riskli bir durum yoktur.Sonucun da zaten ortada.