Herkese merhabalar
Dün 36+5 haftalık gebeyken rutin kontrol için hastaneye gittim.önce nstye bağlandım ardından tansiyonum ölçüldü. Ölçümde tansiyon 14/10 çıktı bir süre sonra tekrar ölçüm yapıldı aynı. Sonra doktor kontrole gittim orada iki üç kere tansiyona bakıldı hem Manuelde hem dijitalde yüksek çıkınca bu sefer idrar tahlili istendi. İdrarda protein varmı yokmu ona bakıldı.tahlilde protein görülünce gebelik zehirlenmesi yaşadığım ortaya çıktı ben tabiki nasıl korktum ağlıyorum bebeğim küçük daha almayın diye ama ikimizinde sağlığı riske girdiği için acil olarak sezaryene alındım. Epidural anestezi ile doğuma girdim doğumda bebeğimi gördüm duydum.bebeğim 2600 gr olarak dünyaya geldi maalesef solunum sıkıntısı olduğu için yoğun bakıma sevk edildi. Ben ise 4 5 saat uyuşuk bir şekilde yattım akşam anca kendime geldim. Bebeğim başka hastanede olduğu için göremiyorum sadece doğumda gördüğüm kadar. O kadar üzgünüm ki sütümü sağıyorum gelmiyo kendi canımı unuttum sabaha kadar idrar yapamadım acı çektim ben normal sanıyorum hala. Bebeğimin üzüntüsünden kendimi unuttum. Yarın taburcu olcam inşallah bebeğim de iyi olur Allah herkesin evladını bağışlasın 🙏😔