Fidan19911991 Mutlaka gecelik alın. Alttan kanama olacağı için hemşireler sürekli gazlı bez değiştiriyor, gecelik olunca daha kolay oluyor. Pijama sürekli çıkarmak gerekiyor yada hiç bisey giymemek daha iyi alta. Odanıza çıktınızda zaten kahve içiyorlar baş ağrısına karşılık. Aynı gün yürütüyorlar. Bol bol hareket etmeye calısın. Ne kadar hareket o kadar çabuk toparlanmanızı sağlıyor. Sağlıkla sürecinizi tamamlayın inşallah🌸