Sali3 tam ne tahlili bilmiyorum ama. Bi tahlil sonucuma bakınca doktorum bana, meyve sebzelerını cok cok dıkkatlı yıka, yıkamadan kesınlıkle yeme, onların dısında bır sey varmış, normal zamandan daha hassaiyet goster suda beklet demişti, birde kedilere yaklasma dedi dışkısından bulaşıyormuş. Dıkkat edelım demişti. Yanı en azından doktora sorup danış, kotu sonuçlar dogurmasın. Insallah olmaz bır sey tabı ama. Bnım bunyem kaldırır mesrla senın bunyen kaldırmaz blkı. Soyle dktoruna