gokcen7 Merhaba, benim tiroid hormonum (TSH) yüksek çıktı. Yarın doktora gideceğim yeniden test yapıp tekrar değerlendireceğiz. Gerekirse ilaca başlayacağız dedi. Bu durumu yaşayan var mıdır?
1anne-2bebek gokcen7 gebelerın sanırım %70 i yaşıyor kım duysam troid. Bnde de var endokrine gidiyorum. İlacım yuksek dozda değil. Mayısın sonuna dogru tekrar gidip test verecegım duruma gore ılacım dozunu yuksetecek veya bu sekılde kullanmaya devam edecegım. Ultrasona da girersınız troid için.
Mercimekmom gokcen7 benim öyle oldu ona bağlı bebeğime giden damar anlık tıkanmış ve karnı 2 hafta gerilemiş biz geç fark etmişiz doktor hemen 25 gr levatron başladı şükür karnı tamamladı ama ilacını mutlaka kullan sabahları aç karna içiyorum bu hapın ml düşük olduğu için çok masum ama önemli ilaç
Burcuckmk gokcen7 çoğu gebede çıkıyor canim bende de cikti once 25 mg sonra 50 mg la ilaca devam ettik tsh hormonu bebek icin önemliymiş ilac kullanmak zarar vermiyor aksine yarari oluyor :)
Dilaraerbasi gokcen7 aynen canım benfr aynısını yaşıyorum şuanda 75ml olan bi ilaca başlattı 1 ay sonra kontrole gıdıcem çok korkulacak bırsey yok allahım izni ile
Yldzz97 Benimde aksine tiroidim düşük çıkıyor kızlar aranızda bu durumu yaşayan var mı ilaç kullanıyor musunuz ?
merveklyc gokcen7 Ben 🖐️ 2.80 e çıkmış devletteki doktor ilaç yazdı bugün özele gittim icmene gerek yok tekrar tahlil yaptır 3 ün üstüne çıkarsa başla dedi bakalım
gokcen7 merveklyc benim 4,44 çıkmış🤨 hamileliğimin başlarında yoktu şu an 22. Haftamdayım şu an cıktı
lentil gokcen7 benmde ilk haftalardaki testte 7.95 çıktı. Sen kaçıncı haftada farkettin yüksek olduğunu
gokcen7 lentil benim ilk zamanlar yoktu ama dün test yaptırdım kan verip, tsh yüksek cıktı. Şu an 22. Haftamdayım ben
Yldzz97 ZumrutHanim T3 T4 normal değer çıkıyor sadece tsh hormonu düşük çıkıyor. Bir sıkıntı olur mu acaba bilmiyorum endokrine gittim sonuclarima baktimda yine tsh düşük ama T4 de falan sorun yok gitcem doktora
ZumrutHanim Yldzz97 kac cikiyoki benimki de 3 70lerden 2 70e ordan da 0.59a düştü. hipotiroid troidit yaziyor
Yldzz97 ZumrutHanim en son 0.128 çıkmış niye düştüğünü anlamıyorum banada hipertiroidi teşhisi koymuş e nabizdan gördüm şimdi
merveklyc gokcen7 İlaçla dengelerler o zaman canım 3 ün üstünde olursa hamilelerde önlem amaçlı kullandırıyorlarmış hamilelikten dolayı yükselebiliyor demişti bana doktor
Cansuyorgancilar Hamile olduğumu ilk öğrendiğimde 11.8 çıkmıştı dr acil endokrine yönlendirdi euthyrox die bi ilaca başladı şimdi 23+3 olduk her gün aç karna 100 mg tüketiyorum ihmal etmeyin tiroid önemli