Kizlar dün tetanoz aşısı oldum ağrısından duramıyorum gece sanırım üstüne yattım farkına varmadan ondan sonra başladı agrisi nasıl geçer kolumu yukarıya kaldıramıyorum asi olunan yer sis ve sert duruyor masaj yapıyorum ama canım çok acıyor nasıl gecer